Reklamační řád

1. OBECNÁ USTANOVENÍ

1.1 Tento reklamační řád upravuje vzájemná práva a povinnosti prodávajícího Safety Lock CZ s.r.o., se sídlem Ječmínkova 947/15a, 779 00 Olomouc-Holice, IČ: 07341016, DIČ: CZ07341016 a kupujícího při uplatnění práv z vadného plnění podle zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník.

1.2 Kontaktní údaje prodávajícího:

  • Provozovna: Safety Lock CZ s.r.o., Vodní 11, 796 01 Prostějov
  • E-mail: info@safetylock.cz
  • Telefon: +420 704 277 477

 

2. PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ

2.1 Prodávající odpovídá kupujícímu, že zboží při převzetí nemá vady podle § 2099 občanského zákoníku.

2.2 Kupující má právo na uplatnění reklamace v zákonné záruční době 24 měsíců od převzetí zboží podle § 2165 občanského zákoníku.

2.3 Má-li zboží vadu, kupující může podle § 2169 občanského zákoníku požadovat:

  • Výměnu věci za novou
  • Opravu věci
  • Přiměřenou slevu z kupní ceny
  • Odstoupení od smlouvy

2.4 Podle § 2170 občanského zákoníku má kupující právo na odstranění vady bezplatně, včas a řádně.

2.5 Podle § 2171 občanského zákoníku může kupující požadovat přiměřenou slevu nebo odstoupit od smlouvy, pokud:

  • Prodávající vadu odmítl odstranit nebo ji neodstranil řádně
  • Se vada projeví opakovaně
  • Je vada podstatným porušením smlouvy
  • Je zjevné, že vada nebude odstraněna v přiměřené době

2.6 Přiměřená sleva se určí jako rozdíl mezi hodnotou věci bez vady a vadné věci.

2.7 Odstoupí-li kupující od smlouvy, prodávající vrátí kupní cenu bez zbytečného odkladu po obdržení věci.

 

3. POSTUP PŘI UPLATNĚNÍ REKLAMACE

3.1 Reklamaci lze uplatnit:

  • Osobně v provozovně prodávajícího
  • Písemně na adresu prodávajícího
  • Elektronicky na e-mail prodávajícího

3.2 Při uplatnění reklamace je třeba předložit:

  • Reklamované zboží
  • Doklad o koupi
  • Popis vady

3.3 Prodávající je povinen vydat písemné potvrzení o přijetí reklamace.

3.4 Elektronická reklamace musí obsahovat:

  • Elektronickou kopii dokladu o koupi
  • Fotografickou dokumentaci vady
  • Podrobný popis problému

3.5 Bez předložení dokladu o koupi může být reklamace zamítnuta.

 

4. VYŘIZOVÁNÍ REKLAMACE

4.1 Prodávající je povinen rozhodnout o reklamaci do 30 dnů od jejího uplatnění podle § 2172 občanského zákoníku.

4.2 O výsledku reklamace bude kupující informován písemně nebo elektronicky.

4.3 Při zamítnutí reklamace má kupující právo na odborné posouzení nezávislou osobou.

4.4 V případě oprávněné reklamace hradí náklady na dopravu reklamovaného zboží prodávající.

4.5 Reklamaci zboží na zakázku (klíče, cylindry) lze uplatnit pouze v případě vady materiálu nebo výrobní vady.

 

5. MIMOSOUDNÍ ŘEŠENÍ SPORŮ

5.1 Na mimosoudní řešení sporů je příslušná Česká obchodní inspekce, Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, www.coi.cz.

5.2 Kupující může využít platformu pro řešení sporů online: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

 

6. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

6.1 Tento reklamační řád nabývá účinnosti dnem 1. srpna 2025.

6.2 Prodávající si vyhrazuje právo změnit tento řád s účinností pro budoucí smluvní vztahy.

 


K provozování našeho webu www.klicovka.cz využíváme jen nejnutnější takzvané cookies. Cookies jsou soubory sloužící k přizpůsobení obsahu webu, k měření jeho funkčnosti a obecně k zajištění vaší maximální spokojenosti. Používáním tohoto webu souhlasíte se způsobem, jakým s cookies nakládáme viz naše směrnice o GDPR, kterou naleznete v horní části menu našeho eshopu.

 

Souhlasím
Nesouhlasím a jdu pryč